مشخصات آیفون 11 معمولی

۲۳ بازديد
نقد و بررسی تخصصی و کامل ایفون ۱۱

ایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد. این مدل به سخت‌افزاری قدرتمند و دوبینی عالی مجهزست و با وجودی که چند سال از ارائه‌ی آن می‌گذرد، هنوز یکی از بهترین گوشی‌هاییست که در بازار می‌توان یافت؛ آیفون ۱۱ حتی از نظر نرم‌افزاری نیز به روزست و بعلاوه اپل تا چند سال آینده نیز آن را پشتیبانی خواهد کرد.
از همین رو گزینه‌ای مناسب برای خرید به شمار می‌رود. در ادامه با 19کالا همراه باشید تا قیمت آیفون ۱۱ و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم.

قیمت آیفون ۱۱

کمترین قیمت گوشی آیفون ۱۱ در حال حاضر حدود 500 دلارست که با وجودی که تا حدی نسبت به قیمت اولیه افت داشته، هنوز هم برای گوشی که در سال 2019 وارد بازار شده زیاد به نظر می‌رسد، اما فراموش نکنید که آیفون 11 جزء قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر در عرصه رقابت اسمارت فون‌هاست و با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، ارزش خرید بالایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات ایفون ۱۱ را به صورت کامل و تخصصی بررسی کنیم.

مشخصات ایفون ۱۱ از نظر نرم افزار

ایفون ۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد. مدت‌ها پیش از معرفی رسمی ios 15، تمامی ارتقاء دهندگان اپل پیش‌بینی یک رابط کاربری بسیار روان و زیبا را داشتند و این حدس و گمان‌ها به واقعیت پیوست و پرسرعت‌ترین سیستم‌عامل حال حاضر گوشی‌ها با امکاناتی بی‌نظیر برای گوشی‌های آیفون عرضه شد.
5.0، A2DP، LE GPS A-GPS، GLONASS، GALILEO، QZSS
 
باتری

باتری لیتیوم یون ۳.۱۱۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر) امکانات شارژ سریع 18 واتی و پشتیبانی از شارژ بدون سیم
 
امکانات

حسگر تشخیص چهره ، شتابسنج ، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشارسنج

 نوع زنگ

جک 3.5 میلیمتری ندارد

طراحی گوشی آیفون 11

اگر قبلا یک آیفون 10 آر داشتید، احساس خواهید کرد که با همان گوشی کار می‌کنید. به جز دوربین بازطراحی شده و گزینه‌های رنگی جدید، آیفون 11 و آیفون 10 آر از سال گذشته از نظر طراحی تقریبا مشابه هستند. رنگ‌های جدید گوشی، مخصوصا بنفش و سبز بسیار زیبا هستند. بیرون زدگی دوربین اصلی در پشت از نظر اندازه و شکل درست مشابه آیفون 11 پرو و پرو مکس است و ویژگی برجسته‌ای در آیفون جدید محسوب می‌شود.

مشخصات فنی گوشی iPhone 11

گوشی iPhone 11 روی کاغذ از نظر عملکرد، قطعا برنده است. همان پردازنده A13 بایونیک اپل که در آیفون 11 پرو و پرو مکس به کار رفته، در این گوشی هم استفاده شده و رم 4 گیگابایتی آن هم یک گیگابایت از رم 3 گیگابایتی آیفون 10 آر بیشتر است. 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در نسخه پایه این گوشی وجود دارد اما نسخه‌هایی با 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی هم وجود دارند.

رابط کاربری گوشی آیفون 11

نیازی به گفتن نیست که سیستم عامل iOS 13 موجود در گوشی iPhone 11 برای کاربران قدیمی iOS آشنا خواهد بود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی، حالت تاریک آن است که عناصر روشن رابط کاربری را تیره‌تر می‌کند تا چشم‌ها خسته نشوند.

این مورد در آیفون‌هایی که از صفحات اولد استفاده می‌کنند، باعث صرفه جویی در مصرف باتری آیفون می‌شود اما از آنجایی که آیفون 11 دارای صفحه نمایش LCD است، این مورد درباره آن صادق نیست. نحوه نمایش عناصر سیاه در یک صفحه LCD هم چندان جالب نیست و هیچ گاه به صورت کامل، تاریک نیستند.

بررسی دوربین گوشی آیفون 11

دوربین جدید اولترا واید آیفون 11 یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن است. این دوربین دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.4 بوده و دوربین اصلی هم دارای لنز 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.8 است. تنها دوربین اصلی از ویژگی OIS یا تثبیت کننده تصویر اپتیکال پشتیبانی می‌کند، اما به نظر نمی‌رسد دوربین زاویه فوق گسترده نیازی به آن داشته باشد.

https://hiradmarket.com/cat/iphone/


https://www.verizon.com/smartphones/apple-iphone-11/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.