کدام ظرفیت حافظه آیفون 13 را خریداری کنیم؟

۲۷ بازديد
چه کسی باید آیفون 13 128 گیگابایتی بخرد؟

گزینه اصلی ذخیره سازی 128 گیگابایتی در iPhone 13 mini و iPhone 13 برای اکثر کاربران معمولی مناسب است. حتی اگر در طول این سالها تعداد زیادی عکس ، فیلم و اسناد را در iPhone خود ذخیره کنید ، 128 گیگابایت به شما آزادی عمل کافی می دهد که دیگر نگران مدیریت ذخیره سازی نباشید.

در نهایت ، شما باید فضای ذخیره سازی iPhone 13 خود را مدیریت کنید ، مخصوصاً اگر تمایلی به حذف عکس ها و فیلم های قدیمی خود ندارید. اما باز هم ، برای کاربران عادی ، این نباید زیاد مشکل ساز باشد. به علاوه ، با پولی که با خرید نکردن گزینه ذخیره سازی بیشتر در iPhone 13 ذخیره می کنید ، می توانید AppleCare + یا برخی دیگر از لوازم جانبی خوب دستگاه را تهیه کنید.


چه کسی باید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت را خرید کند؟

این حافظه داخلی برای کسانی که علاقه به داشتن چندین فیلم سینمایی روی آیفون خود دارند، مناسب است. این حافظه داخلی برای کاربران عادی حداقل۳-۴ سال را بدون دغدغه دوام می‌آورد و نیازی به حذف فیلم‌ها و تصاویر و البته اپلیکیشن‌ها نیست. اختلاف هزینه ۱۰۰ دلاری برای آررامش خاطر بیشتر، غیرمنطقی نیست.

البته نگاه به حافظه داخلی آیفون فعلیتان هم می‌تواند به تصمیم گیری شما کمک کند. اگر شما دارای یک آیفون ۱۲۸ گیگابایت هستید که ۸۰-۹۰ گیگابایت آن استفاده شده، پس باید به فکر انتخاب نسخه ۲۵۶ گیگابایت آیفون ۱۳ پرو/مکس باشید. اما اگر فقط ۴۰-۵۰ گیگابایت آیفون فعلی شما پر شده است، با نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هم کنار خواهید آمد.

اغلب کاربران باید به فکر انتخاب ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت باشند چون ظرفیت‌های بالاتر برای آن‌ها صرفا هزینه بیشتر است. از آنجایی هم که اختلاف قیمتی ۱۲۸ با ۲۵۶ فقط ۱۰۰ دلار است، اما ظرفیت‌های بعدی هر کدام ۲۰۰ دلار اختلاف دارند، هزینه فاکتوری مهم است.

چه کسی باید آیفون 13 با حجم 256 گیگابایت بخرد؟

اگر می خواهید از آینده iPhone 13 خود محافظت کنید و قصد دارید حداقل 3-4 سال از دستگاه استفاده کنید ، گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی را انتخاب کنید. با گذشت سالها ، نیازهای ذخیره سازی شما فقط افزایش می یابد ، مخصوصاً با iPhone 13 ، که قادر به ضبط فیلم است.

همچنین لازم نیست نگران مدیریت فضای ذخیره سازی iPhone 13 یا حذف عکس ها و فیلم های قدیمی با استفاده از گزینه 256 گیگابایتی باشید.


چه کسی باید آیفون 13 512 گیگابایتی بخرد؟

این اولین بار است که اپل گزینه ذخیره سازی 512 گیگابایتی را برای آیفون غیر پرو خود ارائه می دهد. خرید آیفون 13 با ظرفیت 512 گیگابایت یک انتخاب پیچیده است ، زیرا اساساً می توانید آیفون 13 پرو را با این قیمت با دوربین و نمایشگر بهتر تهیه کنید.

اگر قصد خرید آیفون 13 با 512 گیگابایت را دارید ، می گویم در تصمیم خود تجدید نظر می کنید. به همان اندازه که فکر می کنید از فضای ذخیره سازی روی دستگاه استفاده نخواهید کرد. همچنین ، اگر مایل به صرف این همه هزینه برای خرید 512 گیگابایت آیفون 13 هستید ، بهتر است به جای آن آیفون 13 پرو تهیه کنید ، زیرا با این قیمت ارزش بیشتری ارائه می دهد.


فیلم‌برداری آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگ

درزمینهٔ فیلم‌برداری آیفون 13 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های بازار دانست، اپل همیشه به فیلم­برداری توجه بسیاری داشته و همین موضوع سبب شده بسیاری از بلاگرها جذب کیفیت فیلم‌برداری آیفون ­ها بشوند. این گوشی قادر به فیلم­برداری با وضوح 4K و نرخ 24، 25، 30 و 60 فریم بر ثانیه است.

 همچنین ویژگی ضبط ویدئوهای دالبی ویژن HDR باکیفیت 4k و 60 فریم به لطف گستره دینامیکی بالا، گوشی Apple iPhone 13 را به محصولی حرفه برای فیلم‌برداری تبدیل کرده است و تجربه مشاهده چنین فیلم ­هایی بر روی نمایشگر دستگاه بسیار بی­نظیر است.

ویژگی جدید فیلم‌برداری با دوربین آیفون حالت سینمایی است که یکی از جذاب­ترین ویژگی‌های دوربین نیز به شمار می­آید و در این حالت به لطف استفاده از rack focus در هنگام ضبط ویدئو، فوکوس دوربین به خودکار از سوژه‌ای به سوژه دیگر منتقل خواهد و پس‌زمینه در این حالت تار می‌شود و تمرکز بر روی سوژه اصلی باقی می‌ماند و با ورود شخصی جدید به تصویر فوکوس تغییر خواهد کرد و خبر خوش این است که شما می‌توانید پس از اتمام فیلم­ برداری از طریق نرم ­افزار Photos میزان تاری و فوکوس را شخصی کنید و این قابلیت از طریق دوربین واید، اولترا واید و سلفی در دسترس است و Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند.

https://hiradmarket.com/cat/iphone-13/

https://www.apple.com/iphone-13/key-features/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.