بهترین گوشی های شیائومی پوکو

۱۸ بازديد


بهترین گوشی گیمینگ پوکو محسوب می‌شود که قدرت سخت‌افزاری کم‌نظیری دارد. این مدل امکاناتی را ارائه می‌دهد که کمتر گوشی در این رنج قیمتی توان رقابت با آن را دارد. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد که گرافیک بازی را به بهترین وجه نشان می‌دهد، تراشه پرقدرت اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۸ گیگابایتی و توزیع عالی صدا توسط بلندگوهای استریو دوتایی با پشتیبانی از Hi-Res و Dolby Atmos فضای گیم را برای شما حرفه‌ای‌تر می‌کند و جای هیچ تردیدی برای انتخاب این مدل به عنوان بهترین گوشی شیائومی مدل پوکو باقی نمی‌گذارد.



بالاترین مدل گوشی پوکو و مدلیست که اگر به صورت گسترده در بازار به فروخته می‌شد، رقیبی خطرناک برای F3 بود؛ این مدل به خاطر استفاده از ماشه‌های فیزیکی بازی بسیار مورد توجه گیمرهای حرفه‌ای قرار گرفته، اما به واسطه اینکه بازار هدف خاصی داشته در بازار ایران بسیار کمیاب و حتی نایاب است.

گوشی پوکو F3

جدیدترین مدل پوکو که ادامه‌‌دهنده‌ی لاین‌آپ F این برند است، گوشی پوکو F3 می‌باشد. گوشی پوکو F3 که طراحی بسیار نزدیکی به سری Mi 11 شیائومی دارد جزو ‌گوشی‌هایی‌ست که باورش سخت است که باید آن‌را جزو گوشی‌های میان‌رده حساب کنیم.

طراحی گوشی واقعا برازنده‌ی یک گوشی در سال 2021 است و دوربین‌ها در بهترین شکل ممکن در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. با یک بدنه‌ی باریک که خوش‌دست بودن را در اولویت قرار داده است.

پوکو ایکس 3 پرو – Poco X3 Pro

    تراشه: کوالکام اسنپدراگون ۸۶۰ (۷ نانومتری)
    پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای (یک هسته 2.96 گیگاهرتز Kryo 485 طلایی و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 485 طلایی و چهار هسته 1.78 گیگاهرتز Kryo 485 نقره‌ای)
    پردازنده گرافیکی: Adreno 640
    حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
    حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
    دوربین اصلی: ۴۸ / ۸ / ۲ / ۲ کگاپیکسل
    دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسلی
    باتری: ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی

اگر بخواهیم محبوبترین و خوش قیمت‎‌ترین گوشی پوکو را تا به امروز نام ببریم، بی شک شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو است. این اسمارت فون میان رده گزینه اول عاشقان گیم با موبایل است. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی، پنل IPS LCD است که مشخصات آن عبارتند از: وضوح 1080 در 2400 پیکسل، محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6، نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت پشتیبانی از HDR10.

پوکو ام 3 – Poco M3
 
   تراشه: کوالکام اسنپدراگون ۶۶۹ (یازده نانومتری)
    پردازنده مرکزی: 8 هسته ای (چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 260 Gold و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 Silver)
    پردازنده گرافیکی: Adreno 610
    حافظه رم: ۴ یا ۶ گیگابایت
    حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
    دوربین اصلی: ۴۸ / ۲ / ۲ مگاپیکسل
    دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
    باتری: ۶۰۰۰ میلی آمپر

شیائومی پوکو ام ۳ خیلی زود محبوب شد، اما متاسفانه به علت برخی مشکلات نتوانست آن طور که باید خودش را نشان دهد و مهجور ماند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی با پنل IPS LCD است که وضوح 1080 در 2340 پیکسلی ارائه می‌کند. پنل جلویی و نمایشگر با شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود که نسبت به رقبا افت پیدا کرده اما در رده قیمتی خود قابل قبول است.

قلب تپنده Poco M3 کوالکام اسنپدراگون 662 است که با لیتوگرافی یازده نانومتری ساخته شده و مبتنی بر هشت هسته با حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز است. این اسمارت فون در نسخه‌های 64/4، 128/4، 64/6 و 128/6 گیگابایت به فروش می‌رسد.

در پنل پشتی سه لنز عریض، ماکرو و عمق سنج وجود دارد که به ترتیب ۴۸ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل هستند. در مرکز بالای صفحه نمایش نیز حفره‌ای برای تعبیه دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی در نظر گرفته شده است. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه فست شارژ ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۲.۵ واتی نیز از دیگر قابلیت‌های این میان رده مقرون به صرفه به شمار می‌روند. پوکو ام ۳ در سه رنگ مشکی، آبی و زرد وارد بازار شده و نسخه پایه آن با قیمت ۱۴۹ دلار قابل خریداری است.



پوکو سی 3 – Pcoc C3
   
تراشه: مدیاتک Helio G35 (دوازده نانومتری)
    پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A53 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53)
    پردازنده گرافیکی: PowerVR GE8320
    حافظه رم: ۳ یا ۴ گیگابایت
    حافظه داخلی: ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت
    دوربین اصلی: ۱۳ / ۲ / ۲ مگاپیکسل
    دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

اگر بخواهیم ارزان‌ترین گوشی پوکو را در حال حاضر معرفی کنیم، پوکو C3 خواهد بود. این گوشی با قیمتی بسیار اقتصادی سعی کرده همچون سایر رقبای خود خوش بدرخشد اما چندان موفق ظاهر نشده و نتوانسته بازارسازی کند. صفحه نمایش 6.43 اینچی این اسمارت فون پنل IPS LCD دارد که وضوح آن 720 در 1600 پیکسل است.

پوکو این بار در قسمت سخت افزار از تراشه پایین رده مدیاتک Helio G35 استفاده کرده که مبتنی بر لیتوگرافی دوازده نانومتری است. حداکثر فرکانس کاری این تراشه 2.3 گیگاهرتز است و پردازشگر گرافیکی آن PowerVR GE8320 خواهد بود. خوشبختانه در این گوشی که حداکثر حافظه داخلی 64 گیگابایت دارد، درگاه کارت حافظه جانبی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز Poco C3 را یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد و شارژر 10 واتی این باتری را شارژ می‌کند. رنگ بندی پوکو سی 3 شامل آبی، سبز و مشکی خواهد بود و این گوشی حداکثر 80 یورو قیمت دارد.

https://hiradmarket.com/cat/xiaomi-mobile/

https://www.po.co/global/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.