گوشی شیائومی شارک 4

۱۳ بازديد
گوشی شیائومی ارک 4

نقد و بررسی بلک شارک 4

خط تولید معروف و گیمینگ بلک‌شارک با رونمایی از نسل جدید خود یعنی بلک شارک 4 باز هم در بازار سر و صدای زیادی به پا کرد. نمره‌ی آنتوتو این مدل که نشان از قدرت بی‌نظیر آن دارد، مسلماً توجه گیمرها را معطوف خود می‌سازد. البته علاوه بر تراشه قدرتمند، نمایشگری با نرخ نوسازی کم‌نظیر، طراحی زیبا و منحصر به فرد گوشی بلک شارک ۴ باعث می‌شود به سادگی نتوان از کنارش گذشت. خط تولید بلک شارک همواره گیمرها و علاقه‌مندان به بازی را با گوشی‌های عالی و بی‌نظیرش شگفت‌زده کرده است. دوستداران گوشی‌ گیمینگ قطعاً شیفته‌ی این مدل می‌شوند
طراحی شیائومی بلک شارک 4

گوشی شیائومی بلک شارک 4 در ابعاد 163.8 در  76.4 در 9.9 میلی‌متر عرضه شده است و وزنی معادل 210 گرم دارد. ترکیب رنگ در نظر گرفته شده برای این مدل نقره‌ای، آبی و مشکی در نظر گرفته شده است. برای نسخه‌ ی جدید شیائومی هم جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نظر گرفته شده است.  بلک شارک ۴ دارای یک دکمه تریگر مکانیکی پاپ آپ معرفی شده در گوشی‌های قبلی Black Shark است، با این حال این شرکت ادعا می‌کند که با فناوری “افزایش قدرت مغناطیسی” ظاهر و احساس آن را بهبود بخشیده و همچنین باعث شده لمس بیشتری برای کلیک داشته باشید همچنین به یکپارچه‌تر شدن طراحی و المان شیائومی بلک شارک ۴ هم کمک شایانی کرده است.
درضمن، دو کلید مکانیکی مجزا در لبه‌ی راست گوشی‌ به چشم می‌خورد که امکان جابه‌جایی در بین حالت‌های مختلف را برای کاربر فراهم می‌کنند. در وسط این دکمه‌ها، دکمه‌ی پاور قرار دارد که در نقش حسگر اثر انگشت عمل می‌کند. در مورد ظاهر گوشی شیائومی بلک شارک 4 باید گفت که به طور قطع جذاب‌تر از مدل‌های قبلی سری بلک شارک است.


نمایشگر بلک شارک 4

گوشی بلک شارک ۴ از نمایشگر سوپر آمولد 6.67 اینچی بهره می‌برد که رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می‌کند.همچنین طبق گفته بلک شارک این صفحه‌نمایش تجربه‌ی گیمینگ حرفه ای لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که 85.8 درصد از مساحت پنل جلو را هم نمایشگر در اختیار گرفته است. حداکثر روشنایی که برای بلک شارک 4 شیائومی در نظر گرفته شده معادل 1300 نیت است که یک نمایشگر فوق‌العاده روشن را به کاربر خود عرضه می‌کند. وقتی نوبت به میزان نمونه برداری لمسی می رسد به این معنا که چند بار نمایشگر می تواند لمس را ثبت کند، گوشی بلک شارک 4 و 4 پرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، این دو مدل گوشی گیمینگ شیائومی از سرعت نمونه برداری لمسی 720 هرتز با تاخیر لمسی 8.3 میلی‌متری برخوردار هستندکه ادعا می‌شود از نظر صنعتی در نوع خود بهترین به شمار می‌روند.


باتری گوشی شیائومی بلک شارک 4

این گوشی به یک باتری توانمند لیتیوم پلیمیری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر مجهز شده که شاید حجم بالایی نداشته باشد، اما شارژدهی بسیار خوبی دارد. یکی از اصلی‌ترین گوشی بلک شارک ۴ فست‌شارژ فوق‌العاده 120 واتیست که تنها در 17 دقیقه باتری را فول شارژ می‌کند و به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود. درواقع این غول فناوری چینی سعی کرده با استفاده از این فست شارژ کم‌نقص، ضعف‌های باتری خود را تا جای ممکن بپوشاند و کاربران خود را راضی نگه دارد.

https://hiradmarket.com/cat/xiaomi-mobile/

https://www.gsmarena.com/xiaomi_black_shark_4-10714.php
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.