برند های معروف لوازم ضروری و غذایی سگ و گربه

۴۴ بازديد

غذای خشک رویال کنین
رویال کنین | غذای خشک سگ و غذای خشک گربه

برند رویال کنین فرانسه، تولید کننده انواع غذاهای سگ و گربه است و صادر کننده این غذاها نیز میباشد. رویال کنین در سال 1968 به عنوان اولین تولید کننده غذای خشک گربه و سگ، فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه برای نژاد‌های مختلف فرمول مخصوص خود را تهیه نموده است.
زیرا معتقد است که هر نژاد سگ و گربه منحصر به فرد است و با مطالعه دقیق بر روی این حیوانات و کسب اطلاعات با جزییات کامل از شکل صورت و فک گرفته تا پوست و مو، توانسته تا فرمول های دقیقی از تغذیه نژاد‌های مختلف سگ و گربه بدست بیاورد. غذای خشک رویال کنین یکی از این غذاها می باشد که توسط مجموعه ای از متخصصان و دامپزشکان تهیه شده است.
در سر تا سر دنیا از مواد غذایی آماده برای سگ و گربه که توسط برند رویال کنین تهیه شده، استفاده می کنند. زیرا مجموعه غذایی کاملی برای نیاز‌های ضروری انواع گربه و سگ است که شرایط گوناگونی دارند تولید شده است. غذای خشک سگ و گربه یکی از انواع مواد غذایی تهیه شده رویال کنین (در کنارپوچ و غذاهای دیگر) است و دسته بندی غذای خشک این حیوانات(درمانی، غیر درمانی، مراقبتی،سن و..) به صورت تخصصی فرموله شده میباشد.

چرا غذای برند رویال کنین

بهترین غذای تجاری حیوانات خانگی در صورتی تهیه میگردد که پشتوانه علمی و عملی بالایی داشته باشد و در تمام طول مسیر خط تولید زیر نظر متخصصان و آزمایشگاه های معتبر باشد و به صورت مدام از محصولات تولید شده آزمایشهای دقیق انجام شود. برند رویال کنین فرانسه از جمله این شرکت ها است که محصولات با کیفیت از جمله غذای خشک گربه و غذای خشک سگ را تولید می نماید. علت ماندگاری و روند روبه رشد مواد غذایی این شرکت، مواد اولیه بسیار مرغوبی است که با دقت فراوان تهیه میگردد و قبل از ورود به خط تولید هر کدام زیر نظر متخصصان بررسی میشود. از زمان تولید غذای خشک از هر نوعی که باشد تا زمانی که برای ارسال به مشتریان بسته بندی آماده میشود، تمام مراحل با دقت و مطالعه انجام میگیرد و به همین دلیل این برند عرضه کننده انواع مواد غذایی سگ و گربه حدود 50سال توانسته در لیست بهترین تولید کنندگان غذای خشک سگ و گربه باشد.

راهنمای خرید غذای گربه رویال کنین

زمانی که به محصولات شرکت رویال کنین دقت کنید، متوجه می شوید که هر محصولی برای نژاد خاصی از گربه تهیه شده است. مثلا غذای خشک مخصوص گربه پرشین، گربه بنگال، گربه مین کون، رگدال، مو کوتاه آمریکایی و گربه سیامی از محصولات این شرکت است. با توجه به اینکه غذای خشک گربه برای درمان، غیر درمان و یا تقویت کننده و مراقبت از سلامت گربه فرمول نویسی شده باشد، ترکیبات متفاوتی خواهد داشت. مواد و ترکیبات اصلی که در هر نوع غذای خشک گربه وجود دارد شامل پروتئین، چربی، غلات، ویتامین ها و مواد معدنی و سبزیجات میباشد که درصد این مواد در انواع غذای خشک گربه متفاوت خواهد بود. غذای گربه صرف به صورت خشک نیست و محصولات تجاری به غیر انواع غذای خشک گربه به صورت کنسرو شده نیز وجود دارند، ولی غذای خشک نسبت به کنسرو یا مرطوب دارای مزایایی است مثلا نگهداری از آسانتر می باشد و دیرتر خراب می شود و ماندگاری بالاتری دارد.

2-مونژه | کنسرو سگ مونژه کنسرو گربه مونژه

monge
شرکت مونژه فعالیت خود را از سال 1963 در حوزه غذای حیوانات خانگی مانند کنسرو سگ و گربه، غذای سگ مونژه غذای گربه مونژه غذای خشک سگ و گربه و… در کونئو ایتالیا آغاز نمود. این استان همه بخش های شرکت، نظیر تولید، کنترل کیفیت، تحقیق توسعه، تدارکات، دفتر مرکزی را در خود جای داده. و دارای 300 نفر متخصص و 120 نماینده فروش میباشد که توانسته اند بیشترین فروش مواد غذایی حیوانات خانگی در ایتالیا را به نام خود کنند. و وظیفه خود را تضمین سلامت تغذیه ای گربه ها و سگ ها با محصولی که هر نیاز غذایی آنها را برآورده می کند قرار داده است.

محصولات و خدمات این شرکت می توانند از ابتدای مرحله تحقیق و توسعه تا تولید و بسته بندی سفارشی شوند، همه این محصولات ورودی و کنترل کیفیت تیم تحقیق و توسعه  را دریافت می کنند. در بالاترین استاندارد های فرمولاسیونی و بسته بندی میباشند.

کنسرو سگ مونژه

راهنمای خرید غذای سگ مونژه و غذای گربه مونژه


مدتی است که مرز جدید فرمولاسیون غذایی حیوانات خانگی جهت بررسی نیازهای نژاد ، اندازه، سبک زندگی و سن سگ ها و گربه ها به وجود آمده.

این به این دلیل است که هر یک از دوستان کوچک ما نیازهای خاصی در رابطه با جنبه های مختلف دارند. پروتئین ، کربوهیدرات ، لیپیدها ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر، عناصر گران بهایی هستند که رشد ، توسعه و نگهداری همراهان وفادار ما را تضمین می کنند.

محققان آزمایشگاه مونژه تجزیه و تحلیل هایی برای یافتن محصولی که حاوی ترکیب مناسبی از این عناصر باشد را به همراه بهترین مواد، جهت فرمولاسیون یک رژیم ایده آل و منحصر به فرد برای هر سگ و گربه فراهم آورده است.

بیفار | لوازم بهداشتی و مولتی ویتامین سگ و گربه

beaphar
بیفار، شرکتی بالغ بر بالای 70 سال است که در سال 1942 فعالیت خود را توسط برناردآ در رالته هلند در جهت تامین نیاز های مختلف سگ و گربه شروع به فعالیت کرد.
این شرکت که در حال حاضر توسط نوه  برناردا مدیریت میشود(دان)، به 86 کشور دنیا محصولات خود را که شامل غذاهای باکیفیت، لوازم بهداشتی، مولتی ویتامین و میان وعده غذایی و.. صادر میکند.
محصولات شرکت بیفار

  • بهداشت دهان و دندان سگ و گربه
  • قلاده های ضد کک سگ
  • مولتی ویتامین سگ و گربه
  • تشویقی گربه و سگ
  • شامپو سگ و گربه
  • و…
بیفار

تولیدات شرکت بیفار

هر ساله ، در کارخانه های بیفار (سه مورد در هلند و یک مورد در انگلیس) ، بیش از 12 میلیون قلاده ضد کک ، 6 میلیون ویال قطره کک ، 0.5 میلیون بطری شامپو و 166 تن پوسته ماهی تولید می کنیم. Beaphar می خواهد مطمئن باشد که خرده فروشان ، صاحبان حیوانات خانگی و حیوانات خانگی از محصولات بهداشتی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار می شوند، بنابراین سعی دارد فقط از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کند و روش های دقیق کنترل کیفیت تعالی محصول و خدمات را تضمین می کند.

رفلکس | کنسرو و غذا خشک گربه رفلکس | کنسرو و غذا خشک سگ رفلکس

reflex
رفلکس یک برند معتبر مواد غذایی گربه و سگ میباشد که در کشور ترکیه واقع شده است. و برند رفلکستوانسته محبوبیتی کم نظیر در بین ایرانیان داشته باشد.

محصولات و خدمات این شرکت می توانند از ابتدای مرحله تحقیق و توسعه تا تولید و بسته بندی سفارشی شوند، همه این محصولات ورودی و کنترل کیفیت تیم تحقیق و توسعه را دریافت می کنند و در بالاترین استاندارد های فرمولاسیونی و بسته بندی میباشند.

غذا خشک گربه و سگ رفلکس


غذای خشک گربه و سگ به دلیل رعایت میزان مواد مورد نیاز و ضروری روزانه گربه و سگ ، نظیر ویتامین، پروتئین و مواد معدنی، یکی از بهترین رژیم های غذایی جهت رشد صحیح و سالم این موجودات میباشد. و توانسته گستره وسیعی را جهت تامین نیاز های اساسی آنها به مواد غذایی را پوشش دهد.

همچنین این غذا در صورت ماندن در هوای ازاد و ظرف غذا تا چندین ساعت خراب نمیشود و بر همین اساس بسیار مناسب افراد شاغلی که توان رسیدگی دائم به گربه و سگ خود را ندارند میباشد.

غذا خشک گربه رفلکس

اما رفلکس با در نظر گرفتن شرایط گوناگون گربه و سگ شما نظیر نژاد، سن، حساسیت غذایی و… توانسته محصولات متنوع با طعم های گوناگون جهت تامین نیازهای روزانه این حیوان به بازار عرضه کند که میتوانید با خواندن اطلاعات هر محصول در انیمال کده اقدام به خرید کنید.

منبع مقاله:
پت شاپ انیمال کده
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.