نقد و بررسی کامل محصولات گروه صنعتی ماهسان پویا

۴۵ بازديد

بیوگرافی شرکت ماهسان پویا

قبل از این که با محصولات مجموعه ماهسان پویا یعنی شیرآلات برند راسان آشنا شوید، بد نیست اطلاعات جامع و کاملی درباره بیوگرافی این شرکت به دست آورید.

سال ۱۳۷۶، آغاز فعالیت برند شیرآلات راسان بود. خوشبختانه این مجموعه تولیدی توانست طی ۱۳ سال فعالیت خود، کیفیت محصولات را به شدت افزایش دهد و با تنوع محصولات تولیدی، پاسخگوی سلایق مختلف باشد.

اگر امروز شیرآلات راسان در جایگاه شایسته و درخوری قرار گرفته‌اند، به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولاتی است که به بازار عرضه کرده‌اند.

در همان سال‌های ابتدایی فعالیت، شیرآلات راسان از نظر کیفیت، رقیب برندهای خارجی شده بودند و چون قیمت مناسب‌تری داشتند، بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

کارخانه تولیدی این مجموعه در شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران فعالیت می‌کند و از مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع برخوردار است.

بد نیست بدانید بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی و پرسنل در این مجموعه مشغول به کار شده‌اند. ناگفته نماند که بهترین مدل شیرآلات راسان را می‌توانید از فروشگاه ماوی هام که نمایندگی رسمی شیرآلات راسان در تهران نیز میباشد، خریداری کنید.

آدرس وبسایت رسمی شرکت ماهسان پویا: https://www.rassan.ir

نمایندگی محصولات راسان

همچنین این مجموعه توانسته است در بیشتر شهرهای کشور، نماینده فعال بپذیرد. در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ نمایندگی فعال این مجموعه در سراسر ایران به توزیع ست شیرآلات راسان مشغول هستند.
یکی از نمایندگی های آنلاین شرکت راسان فروشگاه شیرآلات ماوی هام

شعار مجموعه راسان

هر مجموعه تولیدی شعارهای مخصوصی دارد و از شعارهای اصلی کارخانه تولیدی شیرآلات برند راسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت، زیبایی، نوآوری
  • زندگی آسان با محصولات راسان

جالب است بدانید که کیفیت، زیبایی و نوآوری، سه مشخصه اصلی محصولات راسان هستند و این شعار را می‌توان به عنوان شعار اصلی مجموعه معرفی کرد.


فروشگاه دیجی کالا توضیع کننده شیرآلات: https://www.digikala.com

شیرآلات راسان مدل الیزه

شیرآلات مدل الیزه در سبک طراحی کلاسیک شیرآلات برند راسان قرار می‌گیرد.اگر دیزاین آشپزخانه و دکوراسیون منزلتان به معماری کلاسیک نزدیک است و همچنین سلیقه شخصیتان چنین طراحی میباشد در خرید این مدل حتی ثانیه ای شک نکنید! خانه شما برای تبدیل شدن به یک کاخ فقط این مدل خاص از شیرآلات را کم دارد

برای خرید شیرآلات راسان از مدل الیزه، لازم است به سبک کار توجه کنید چونکه قیمت این مدل نیز وابسته به همین عامل است. این ست شیرآلات خاص که قیمت خرید نسبتا بالایی دارند، در رنگ رزگلد و طلایی مات به بازار خرید عرضه می‌شوند. برای مشاهده و مقایسه رنگ های شیرآلات الیزه میتوانید بر روی لینک ذیل کلیک کنید

مشاهده رنگ بندی ها

ست کامل شیرآلات مدل الیزه شامل محصولات زیر است:

  • ست کامل شیرآلات بهداشتی از قبیل دوش، روشویی بلند، روشویی ثابت و توالت
  • ست کامل شیرآلات آشپزخانه شامل شیر سینک
خرید ست شیرآلات مدل الیزه راسان
بخوانید: بررسی شیرآلات لاکچری و معرفی ۷ برند مطرح

شیرآلات راسان مدل لوتوس

احتمالا نام این مدل شیرآلات به گوشتان خورده است. راسان عرضه ‌کننده و تولید کننده شیرآلات مدل لوتوس در است. ست کامل این شیرآلات در رنگ‌های سفید، مشکی و کروم به بازار خرید عرضه می‌شود که میتوانید تنوع رنگ های این محصول را با کلیک  برو روی لینک ذیل مشاهده کنید.

مشاهده رنگ بندی ها

قیمت این شیرآلات به خاطر سبک طراحی مدرن و همه‌پسند، متوسط است. دوش، روشویی، شیر سینک و توالت، ست کامل مدل لوتوس را تشکیل می‌دهند.

خرید ست کامل لوتوس در رنگ‌های سفید، مشکی و کروم به کسانی پیشنهاد می‌شود که به سبک معماری مدرن و به ‌روز علاقه دارند. همچنین اگر دنبال تهیه شیرآلات راسان هستید، به خاطر قیمت نسبتا مناسب و کیفیت خوب ساخت و رنگ این مدل را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید ست شیرآلات لوتوس راسان
 
یکی دیگر از فروشگاه اکسسوری و شیرآلات حمام خارجی https://www.thebathoutlet.com/ میباشد

شیرآلات راسان مدل صدف

مدل صدف یکی دیگراز مدل ‌های پرطرفدار شیرآلات راسان در بازار است که از قیمت مناسبی هم برخوردار است، شیرآلات صدف به دلیل طراحی شکیل و زیبا و در عین حال ساده ای که دارد در طرح و مدل های معمولی، فلت، کلاسیک و در رنگبندی های طلایی، کروم، ترکیب سفید و طلایی و استیل تولید شده است که میتوانید با کلیک بر روی لینک ذیل انواع رنگبندی های این مدل را مشاهده کنید

مشاهده رنگ بندی ها

شیرآلات راسان

ست کامل این مدل شامل شیرآلات بهداشتی و آشپزخانه است که خرید آن به صورت ست کامل و همچنین به صورت تکی ممکن خواهد بود. بد نیست بدانید زمان خرید ست کامل از سایت ماوی هام، قیمت محصول کاهش خواهد داشت و جمع قیمت تک تک محصولات نخواهد بود.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.